~ sjukhusdag.

hej!
klockan är halv tio & jag äter middag, känns ju lite sent men kom precis hem.
fyfan vilken dag, nästan en okej dag i skolan.
efter skolan så gick jag ner till stan & träffade vilma.
Gick runt där & kikade lite, träffade liv & roxana.
När klockan var runt halv fyra så skulle jag gå till sjukhuset men gick till skolan ist så att pappa kunde köra mig dit.
Kom till sjukhusrummet nummer nio vid kvart i fyra, sen så kom bror dit & var där i ungefär en timme.
Har bara suttit där exakt hela eftermiddagen och kvällen.
Men vid åtta tog det slut.
somnade en gång, annars har jag övat på att åka rullator.. måste ju kunna tills den behövs!
var kvar där en stund.
Hade lite tråkigt så gick & åkte rullstol osv. roligt! :D
Nu ska jag ta & sova en lång fin sömn!
Imorgon ska jag nog inte till skolan för måste på lite ärenden osvosv.


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback