~ På cykeln genom hela staden..

hej,
Igår så var det skola, den var helt okej och rolig, Ganska väldigt mycket trött bara..
Sen så pkte jag hem & lagade mat, och åt maten,
Sen tog jag fram cykeln & drog ner till mina babaes!
Där träffade jag dem då, sen så drog vi t max & käkade.eller ja drack cola hihi..
Sen drog vi t rampen sen drog ebba & lia, så jag blev själv med pojkarna.
As nice de juh! Där träffade jag simon & Pontus som jag aldrig träffat.
Kan bara säga att dem grabbarna är awsome, Jätte gulliga & spuper snäll! :D
Sen gick vi tbx till gårn fast dem följde med dåh. Där gosade & myste jag med dem. saknade johan också, alla grappar för mig själv, kan de bli bättre? :3
NU har jag kommit hem från en blåsig cykeltur.. usch!
iskolan idag : gjorde en film,fick ulla. & gårn :)
Så sitter i soffan & ska snart laga mat.
Sen träna & efter det drar jag ner på gårn!
Awsome!
Hejdå sötnosar! ;*


Gotti !

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback