~ natt prat i tha phone.

Godmorgon!
la mig vid kvart i tre tror jag?
hade iaf somnat med mobilen på magen eller nå sånt, sen vaknade jag av det ringde.
såg att de va simon, så jag svarade bara utan att kolla klockan.
pratade med han ett tag, sen såg jag att klockan var kvart i fem.
sen så pratade vi till kvart i sex, så då somnade jag om igen!
vaknade halv elva, låg i sängen ganska länge till.
Gick upp & åt frukost. sen har jag bara kollat på tv'n.
Ska till bollnäs senare ikväll, det är bandy.
Men blir nog så att jag spenderar min kväll med simon.
jaopp. vad ska jag mer säga?
Jo, Jag ska ta & byta header. Ganska snart.
Nu ska de bli en ljusare blogg nu till sommaren liksom ;)
Puss på er!
såhär ser det ut från mitt fönster:
inte speciellt soligt iaf..

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback