~ Järvzoo.

hejsan kom nyss hem från järvzoo.
var väldigt roligt där & mycket fotande!
älskar att ha hela datasalen för mig själv,
wiho älskar det!
Yesterday: vid åtta åkte jag t ica för att träffa Julle & Simon.
Jätte snela grabbar det, sen så gick vi ner på stan, lite kallt men kbry.
sen gick vi tbx till ica innan jag drog hem.
kom hem efter tio.
Vi gjorde en massa saker.. bara för att vi kan.

sitter & läser en hemsk historia nu.
måste få tag i mer av det, hittade den på datorn.
väldigt läskigt, för den är hemsk.
den liknar mitt liv.
fast med andra årtal.


Kommentarer

rabbitjohanssonn

sv : haha det betyder nödutgång på tyska! anledningen till att jag heter det är väl för att förr på en bussresa med klassen skulle vi alla byta bluetooth namn så ingen visste vem som var vem .. Så då såg jag samma lapp som du! Så jag använde det och tillslut när jag startade min blogg kom jag inte på något bra så det fick bli notausstieg! det känns lite speciellt och låter speciellt ;) kramen tillbaka!

15:22:09 / 2012-03-20 - http://notausstieg.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback