~ Färgglatt!

Tjena, inte bloggat nu på morgon eftersom att jag har fixat en header till en annan blogg, Sen när de var klar så skulle jag blogga men då slutade internet funka -.-
Aja, NU så ska jag iaf gå ut på en liten promenad!
Najjan det!
kollat runt lite bloggar har jag också,
Ikvääll när jag kommer hem till pappa ska jag svara på komentarer.
Nu lät de som om att jag menade att jag hade fått typ 100 stycken..
Somnade vid halv två inatt & vaknade vid tio -.-
Gick upp ca kvart i elva,
Sen dess har jag tagit en promenad,Messat & kollat på film! :D
Yeey, Mår lite bättre nu i allla fall.
Jag vet att det här blev ett jätte tråkigt inlägg men kbry.

Helt random bild på en nyvaken mig från i morse.
Hade inte fixat håret & var osminkad så jao..
Färgglatt! ♥


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback