~ Den där tiden var den svåraste tiden i mitt liv, Men du visade vägen & gjorde dagarna ljusare & jag började se klart.. fan älskar dig forfarande..

 Goddag,
Gud vilken tråkig dag, Klev upp tolv kollat på tv sen dess,
Men det första jag såg när jag vaknade var..


sne bild men ändå, & förstod att jag måsta städa rummet, Så plockade upp kläderna osv.
Nu så ser det lite bättre ut iallafall,
Raderat en massa sms på mobilen som inte gått & raderat förr,
Har en konversation kvar som jag inte "vågar" radera, Asso kollade igenom ett sms.
Låg och bara kollade på det, sen började tårarna rinna ner..
saknar dem smsen  ..
Sen så kom jag på att jag måste färga mitt hår? det ser förfärligt ut ..
Ska nog göra det i helgen, innan skolan börjar, det ska bli ljusare punkt.
Snart är det äntligen torsdag & då kommer syster hit!! (L)(L)
För på fredag we goes to shopping, bra engelska va?
Klockan är fyra nu, hade hoppats på att klockan typ skulle vara ett men aja,
Kanske drar hem till erik ikväll, vet inte riktigt vad som händer om jag inte drar dit så stannar jag bara hemma & är forever alone, Inte speciellt roligt så hoppas att ja åker t erik.
Längtar ju jätte mycket till på torsdag men en dålig sak då också.. fu..
sju äckliga månader blir det då.. hatar de'
Nu så ska jag nog ta fram kameran igen & kanske få något bra kort..
Har bytt style idag, har sne bena & lugg, Inte haft det på ca fem månader?
Känner mig väldigt obekväm i det så byter nog tillbaka till mittbena eller drar på mig en mössa.
Ha det bra,

  Vilket fuuult hår! måste färga!


Kommentarer

feliciaa

vadå fult hår !?



sv; okej :D

20:23:03 / 2012-03-05 - http://feeelicia.blogg.se/

V I L M A S J O O

fint ju? :)

13:18:08 / 2012-03-06 - http://vilmasjoo.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback