~ Norskar i borlänge

 
 
 
 
 
onsdag kväll runt elva tiden sitter jag & vilma ute på sjön med flotte & grillar med familj.
tills linnea frågar om vi vill komma dan efter, så vi kollade upp tåg & buss och allt var klart runt 01:00.
Morgonen efter 10:50 gick tåget till gävle sen buss runt 13:57 till falun,
Tre underbara jävla dagar med lite fotbolls kik & mys med finaste hästen.. men framför att coz med norska guttar!
allas dröm liksom. Men på tåget hem idag kom allting efter för vilma och mig, vi grät & grät för att vi inte skulle träffa dem på ett år.. usch
När jag kom hem vid halv sex med tåget så åkte mamma & jag ut och åt, Mysigt!
Men hatar att vara tillbaks till äckelbollnäs där två kvinnor blir våldtagna på tre dagar, Äckligt.
Godnatt kära läsare,
 
På bild 
: Jag vid datorn ute nu.
: Mitt nya linne från HM.
: Jag inne nyss hemkommen från middag.
 

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback