~ Varför?

okej, Jag är inte helt okej det vet jag & det står jag för.
Men det är några saker jag inte förstår om några personer,
Varför sätta min bästavän i fara?
Varför duger jag inte för dig?
Jag har inte sagt det, Det är du?
Så snälla sluta..
Jag vet inte vet ingenting längre, varför ska ingenting fungera eller hålla ihop?
Varför måste allting åka isär?
Det dära som är meningen & hålla ihop?
Så som det var att det skulle vara du & jag i somras om du kommer ihåg?
Då du älskade mig, kommer du ihåg?
Då vi var med varandra, kommer du ihåg?
Då du log mot mig, kommer du ihåg?
Då du kunde kolla på mig utan att ge den dära blicken,kommer du ihåg?
Så varför måste du ge den dära blicken?
Sluta hellre att kolla på mig istället.
Att se dig varenda dag & att du gör den dära blicken,
Jag tycker inte om den. Men jag tycker om dig,
Bara det att det inte är normalt att gråta över något som är över sen ett halvår..
det är onödigt, Men jag önskar bara..

Att allting var bra & att ingenting gick snett hela tiden, Att allt var som på förr..



Kommentarer

Ebba

Fin blogg!

20:42:25 / 2012-01-31 - http://ebbaafeldt.blogg.se/

V I L M A S J Ö Ö .

21:37:24 / 2012-01-31 - http://vilmasjoo.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback