~ tidig morgon..

inte bloggat någon för jag har tränat tisdag onsdag & torsdag & fredag.
Idag har jag kolla på 1D i skolan som vanligt.. Sen har vi kollat på filmer & badat.
Jag & ebba stannade & badade & simmade ett tag! :)
Det var riktigt skönt & roligt!
var kvar i vattnet någon timme sedan så gick vi o duschade & bastade..
Klädde på oss & sedan gick vi & åt mat!
Riktigt smarrigt!
Jag åt kycklingburgare & hon åt någon STOR macka..
fast det här är ju ingen matblogg så .. ;)
Efter det så tränade jag & åkte sedan hem till mamma & nu hamnade jag här hemma hos pappa!
hoppas att alla såg på 1D på barnkanalen? ;o
Så bäst dem är!
Niall som hade typ alla rätt haha grym han är om sverige frågor!
Här har ni även en nystartad 1D blogg: onedirectioonswe.blogg.se
Min kära vän äger denna fina blogg!
Nu ska jag duscha & sova!
För att imorgon så bär det upp tidigt för lite fotografering! (a
Jag fotar inte speciellt bra men ändå det är roligt & dem tycker att det är roligt! :)
Pussss!



- alla är inte fina. ok? :) -

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback