~ mot alla odds !

hejsan, nyss hemkommen från en träning. kanske en timmes sen men i alla fall!
Sitter & chattar med madde nu, men sitter även & kollar på mot alla odds.
En kille som är med i det programmet bor i samma stad som mig, Så lite småkul eftersom jag vet vem han är!
I morgon är det skola som sagt, Fast bara tre lektioner så egentligen helt okej.
Blev just väldigt sugen på en iphone. Liksom alla har ju en iphone?
Pluss att dem är bra också, & snabba. Jag har en helt vanligt LG toutch är inte är så bra, Men min andra gick sönder så hade några dagar på mig att välja ut en ny så valde bara den.
Men bara jag kan messa, för det är det enda jag gör. Messar & spelar :)
Sen så skulle jag också vilja ha mig en egen dator så att jag kan ha mina bilder för mig själv.
Liksom så att andra i min familj kan ha saker på datan så inte allt minne tas upp bara av mina bilder!
Nu ikväll så ska jag duscha & sen så ska jag krypa ner i sängen & vila lite & sedan sova i några få timmar.
Men det är i alla fall värt dem timmarna, Jag går ju upp vid sju, eller strax efter så inte speciellt länge..
& idag så gick jag upp halv åtta när jag började åtta! :o
men sånt kan faktiskt hända ibland när man heter Elina.

Hejdå & sov gott!
Ha en bra natt & morgondag!


Kommentarer

Jasmin - Halmstads största blogg.

Halmstad själv då? :)

22:59:32 / 2012-01-17 - http://jaasses.webblogg.se/

Jasmin - Halmstads största blogg.

Du är sjukt fin också! :)

23:00:05 / 2012-01-17 - http://jaasses.webblogg.se/



Name Mail Blog

Trackback