~ Lyckat!

vill börja med att säga att natten/morgonen med felicia blev lyckad!
vi vaknade två, låg kvar i sängen till tre, då gick vi ner o åt sen så fixade vi oss. Sen drog jag hem!
Kom hem, åt annars kollade jag på film & sov.
Somnade i soffan  inatt och vaknade efter ett något tag, och då var det helt svar. Ja dett kändes som om att vakna upp i en nightmare, Läskigt!
Vaknade ett idag, Gick ner o klädde på mig o drog på mig mascara!
Sen åkte jag,mamma,bror och Linn till La casetta, Där åt vi lunch & sedan åkte ner på stan.
Jag skulle tetsa svarta chinos på JC som jag har tänkt testat väldigt länge nu, Men jag tyckte inte om dem.
Så strundtade i dem, Gick på Åhlens & köpte örhängen & en vit blus till begravningen.
Jag har så svårt att komma på vad jag ska ha på mig på begravningen?
Nu ska jag i alla fall baka chokladbollar äntligen! :)
Lyssnar på världens skönaste musik man kan lyssna på.. ♥
Lyssnar inte så ofta på dem men ändå världens bästa musik! ♥

Låten hittar du här ♥

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback