~ Ja jag & mina snea bilder.

trololololo..
Lovade er att jag skulle blogga mer igår kväll, Gjorde jag det? nej!
Hade skrivit klart ett helt inlägg skulle sätta in en bild & såklart då så släcks alla fönster..
Sitter & kollar på Bullied nu, så äckligt sjukt bra serie..
Igår när jag kollade på det så rann tårarna ner. Hur man kan göra så mot andra? seriöst :(
Kom hem idag vid fyra, Gjorde en smoothie & satte mig vod datan & tv'n.
Bara jag dom inte tyvker om nya blogg.se logga in saken ?
ikväll blir det maxmat med famlijen här hemma & film. Mysigt!
& imorgon så ska jag till skolan klockan 9, vi fick det tidiga passet.. !
Dem andra börjar 11, & vi slutar halv elva.
Men men.. Blir väl att gå upp.
Efter det så blir det stan med mamma & ska upp till mormor & morfar & fika!
Sen vet jag inte vad som händer? :)
på söndag ska jag i alla fall ha en låååååååååååååååååååååååång sovmorgon.
Ebba frågade mig om inte jag kunde komma till stallet klockan 9, men det tänker jag inte göra!
Ëbba frågade mig om vad jag ska göra 14/2 (alla hjärtansdag) & då sa jag att jag skulle vara med min älskling!
..Men sen kom jag på att jag inte har någon älskling.. </3
Kom på nu när jag skrev alla hjärtansdag att jag inte får äta chockladhjärtan.. BUUUUUUUUUUUUUH! :(
Hejdå, & det kan hända att jag bloggar mer ikväll! :)


Kommentarer

Anonym

happ....

20:16:22 / 2012-01-27

suad<3

jätte fin blogg Elina Xd

17:13:00 / 2012-01-28 - http://suadabdi,blogg.se

vilma sjoo.

har inte heller någon älskling, ska vi sitta å snyfta tillsammans?

17:35:08 / 2012-01-30 - http://vilmasjoo.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback