~ Dålig redigering ..


God kväll!
Första dagen idag i skolan efter ett ca tre veckors Jullov.
På lovet har jag inte gjort något speciellt mycke, Bara chillat & slappat med vänner!
Det var som vanligt med schemat i skolan & dagen var som den var!
Nu ikväll ska jag duscha & sms'a .. roligt va ?
annars blir det nog inte att göra något annat?
Ska ta o checka in min nya favorit blogg nu snart,
och nej, det är ingen modeblogg eller fotoblogg men ändå så är det min favorit blogg!

Imorgon i skolan slutar vi halv två, Sen ska jag (någonstans) tills jag ska hem & chilla!
Har lagt ut bilderna på facebook nu på killarna, men somvanligt vill dem bara ha fler D':
eller äh bara bra de! ;)
Ni kan få lite bilder nu från bandyn, det blev inte alls nå bra bilder för de var jättekallt & snöstorm!





Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback