~ Bästa

Godmorgon, Klockan är lite över ett & jag klev upp elva.♥
väntar på att pappa & bror ska komma hit & fika å sånt :)
Igår var det ju tranan, & det var helt sjukt! Så jävla roligt asså!
Var hemma själv & fixade mig sen kom hanna & hämtade upp mig å åkte till tranan, Där vi träffade Ella,Johanna,Emelie, Emma & Erika! Det var helt suuupppeeeeeeer!
Så jävla trevligt folk de alltså!
Världens roligaste folk & många som jag har saknat & lite nya ansikten för mig också!
& världens absolut bästa kille ♥
Blir ju fan helt rörd bara av att du berör mig!
oh yeah!  Idag ska jag nog bara vara hemma om jag inte får lite besök? ;)
Jag saknar redan alla! speciellt dig .♥
Nu ska jag ta & vara lite social med familjen när dem kommer!
Hejdå!

- inget bild inlägg idag -


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback