~ Äpple bilder i caaaaaam :D

godkväll!
Sitter vid datan & har ont i benet.. därför ingen träning.. sög ju.
Skulle träna men i skolan fick jag värsta cp saken, asso mitt ben gjorde skit ont & blev bara värre  & värre..
Det gör jätte ont :(
Sitter & chattar & äter ettt gröööööööööööööööööööööhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhnt äpple.
HAHHAHAHAHAH!
Helin & elinas kind of humor!
Äpplet var gott hihi :D
inget jätte långt inlägg idag som igår äh!
& kameran gick inte sönder igår :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Deet gick säääääääääääääämst på matchen igår :(
Dem förlorade & de blev slagsmål ..
Å jag stog en halvmeter ifrån ena "slagen".. det var jävligt läskigt ska ni vet!
Jag är över glad för att.. Ja varför elina? Joo för att jag måste träna har mkt energi i kroppen. HAH!
Snart ska jag duscha & senare messa med fooooooooooooooooooooooooooooolk :D
eller ja det kanske bara blir en person men jaja?
Nej det här inlägget blir ett wannabe- clara inlägg!!!
Älskar henne så mkt så jag börjar bli som henne... ;o




erkänn att jag & mitt gröööhhöhna äpple e snygga tsm? :)
hejdå!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback