~ adjektiv, atomer, soy , Cinco , ackumulator , foto

... Ja hej på er allihopa. I skolan får jag snart spunk, en massa atomer hit & dit. Fast nu så är det värsta över i svenskan i alla fall. Hade prov i det idag & jag o Helin satt kvar längst för vi fattade inte ett skit :'3
Slutade vid halv tre när alla andra slutade 10 över två haha..
Imorgon så går vi till 16 från åtta.. Orkar inte liksom? + att det är KP!
När jag gick hem idag så såg jag en massa trevliga saker som jag skulle vilja fotat :d
Kom hem gick in med väskan satte på musik & sen drog jag ut & fotade lite små saker som hade med solen att göra! -bilderna kommer senare i inlägget-

Min helg såg utsåhär -

Lördag - Hemma med bror & Linn o gjorde pizza & bara chillade med en JÄTTE bra film! :')

söndag - sov till 13. Sen kom bästa hit & vi myste tills han åkte hem på kvällen, sen sova!

måndag (inte helg men kbry) - skola. maxhäng, stan!












Kommentarer

Vilmasjoo.

du kanske ska skriva vem "bästa" är också?

istället för "älskling" och "bästa"?, eller? för man fattar lixom ingenting när du inte skriver namnet.. :o

16:13:38 / 2012-01-17 - http://vilmasjoo.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback