- Snälla du?

det är inte henne det är fel på.
Hon visste inget,
Men du visste väldigt mycket, Men ändå gör du såhär.
Det är inte fel på henne,
Det är fel för mig när det är ni.

Hur många gånger ska du säga - du kan lita på mig,
innan du menar de?
Måste du Jämt svika mig? o sedan gå o säga till alla att det är jag som sviker?
Jag som ger efter. Jag som inte gör något,
Gå i mina fotspår, lev om mitt liv, Hör dem orden jag hört,
innan du säger de du tro..

Så kan du snälla?
Inte för min skull, utan också för allas skull sluta?
Man ska kunna lita på en människa?
För alla andras skull & för din skull, Låt folk lita på dig & visa att man kan lita på dig.


Kommentarer

aliciajasmine.blogg.se

hhihi, det där var låångt innan :)

la upp det där på facebook nu för att jag har grymt tråkigt, och kul att se vilka som går påre ;) besöksrekordet är pga att jag vann dagens blogg hos en rätt så känd blogg! :)

21:41:34 / 2012-01-07 - http://aliciajasmine.blogg.se/

aliciajasmine.blogg.se

sv: :)

21:56:22 / 2012-01-07 - http://aliciajasmine.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback