~ Jag älskar dig ♥

Världens finaste du. ♥
Min enda store broder.
Mitt enda syskon.
Sen vi var små har vi alltid bråkat till & från.
Ibland är beter vi oss som att vi hatar varandra.
Men vi är bara syskon, Alla syskon bråkar.
Det spelar ingen roll hur mycket vi bråkar.
Hur mycket vi än skulle bråka,
Så älskar vi ändå varandra.
Dem gångerna du ler mot mig,
Dem gångerna är dem bästa stunderna i mitt liv.
Att se dig le, Är en stor glädje för mig.
Jag vet att jag inte är perfekt, Att jag är dryg mot dig.
Men du ska veta att alla tider på dygnet var enda sekund.
Så älskar jag dig. ♥
Du får aldrig lämna mig, Du är den största delen av mitt liv.
Jag skulle inte överleva utan dig.
Jag vet att jag har gjort saker som inte är bra.
Som inte du tycker om,
Att du kanske blivit arg, Men Jag älskar dig endå, Hur jobbig sur eller trött & kaxig jag än är.
När du inte är hos mig känner jag mig ensam, För du har alltid varit hos mig.
Och du ska alltid vara hos mig.
Aldrig lämna mig för jag ska aldrig lämna dig bror.
Du betyder mesta av allt.
Jag skulle kunna döda för dig.
Världens finaste storebror, Jag kommer alltid att älska dig! ♥

/ bara din syster ♥


Kommentarer

Gabbi

Fin blogg :)

16:41:03 / 2012-02-26 - http://gabriellaita.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback