~ I cant.. engelska

God eftermiddag på er allihopa!
slutade klockan ett men då drog jag & några till tillbaka till skolan..
Fick sitta där & vänta i 40 minuter.
Ganska drygt, Men tiden gick fort så det var okej.
Var sjukt nervös inför provet,
Den första sidan gick skitbra. Sen så hade jag ca fyra sidor kvar.
De gick skit. Hatar engelska :/
hoppade över väldigt mycket & skrev halva meningar & tal.
sen sprang ja hem t Hanne & var skit sur, Men satte på en film & då blev de lite bättre..
Är fortfarande jätte sur över allting.. Orkar inte med något nu?
Sportlovet kommer bra nu!
Avundsjuk på alla som redan har fått :(
Men här uppe får vi det på fredag..
Funderar på om jag ska träna, Det brukar bli bättre när jag är så sur.
Det som inte är speciellt bra är att jag inte har någon röst kvar, men inge ont i halsen..

Var ute med favorit pojken & fotade lite!

Kommentarer

Lina

Åh himmel vilken fin hund! Vad snäll han såg ut :)

00:01:06 / 2012-03-01 - http://grinolle.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback