~ Hade handen på flaskan, nu har jag handen på hjärtat.

Godmiddag!
har gått i skolan idag gick fram till lunch. Sen så drog vi ner på stan efter att ha ätit lite.
På stan gick dem & köpte godis, & jag köpte en dricka hihi..
Ganska grymt ändå att jag inte blir så jätte frestad av andra när dem äter? :)
det är bra de för mig, hur mycket dem än frestar mig.. hah
slutade halv tre skulle jag tro efter att ha kollat på någon jazz konsert. eller ska jag säga consetcra? hhahaha....
Dem var ju duktiga, synd bara att mitt hjärta inte slår för jazz..
Gick tillbaka till skolan med Ebba & Elsa sen, men dem drog så ja satt själv där.
Satt på en bänk & messade lite & kollade facebook.
Sen så kom äntligen Erik som jag hade väntat på hela dan ;0
Och så kom Crille & JoJo med & vi pratade bara en snabbis..
Sen så gick dem på lektion & jag satt & kollade på simon ett tag.. Grym han kan jag erkänna! ;)
Åkte hem vid fyra sen så lagade jag mat & messat & sånt.
Nu är klockan lite över sex, klockan sju så går jag upp till åsen för att kika lite bandy.
Nu så tar ni hem det här bollnäs!
Bollnäs-broberg.
Så ska plugga en snabbis på engelskan som jag har prov på imorgon, Hoppas väl på det bästa!
ni får en bild från matte boken & min outfit vid spisen haha..
Haft dem kläderna hela dagen också, men min plastpappa tog fram kameran när jag lagade mat haha..


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback