~ livet som jag lever.

just nu: sitter & tjockar i mig en stor tallrik med nudlar & wook. Ett stort glas hallsonsoda. Och är allmänt trött.. Sömn brist i natt.
Då: Kom hem från edsbyn i fredags vid halv tre skulle blogga då men hamande framför tvn i soffan & somnade. Vaknade hade ont i hela kroppen & kom på att min träning redan hade börjat, så jag somnade vidare ett tag. Sen så chillade jag lite, Tänkte dra ut med Erik men stannade hemma & vilade istället. Åt god mat & kollade lite på tv. Blev väldigt sur eftersom jag var så trött. Låg i min säng & lyssnade på gamal musik sedan somade jag innan tio.
lördag: vaknade vid halv elva, klev upp & åt god frukost, klädde på mig & drog ner på stan. Köpte lite smått & fina saker, Sedan så fikade vi på stan. Åkte hem, Sen upp på åsen för lite bandy kik.
Träffade fin fina Linnsan & hennes släktingar. Åkte sedan hem i 60'onde minut. hem lämna hunden. sedan handla mat. Åkte hem duschade mig & hunden sedan kom alex hit.
Chillade, åt lite melodifestivalen sedan sova.. Vaknade mitt i natten av att wille ringer  & skirker -.-
helt onödigt.. somnar om sover jätte dåligt vaknar halv tio, går ner & äter frulle. sen chill fram tills nu.
Han åkte hem. NU är jag själv hemma..
NU: blev allting kaos, genom några få sms, saknar erik som fan.
hejdå!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback