du.

Är det dethär jag är värd?
Är jag värd att bli sviken ?

Vad har jag gjort för fel mot världen eftersom att just jag blev sviken och lämnad...
För kom ihåg hur mkt jag älskade dig och hur mkt jag ville ha dig,
Och jag fick dig, jag var så himla lycklig, om jag hade haft dig nu...
Istället för att varje dag se dig och plågas av att se det man hade och inte har .
Jag var kär. det är så tomt utan dig nu.
Så sårad..¨för du var seriöst allt för mig då, att försöka leva utan allt jag hade är ju att jga inte har något kvar, det är svårt att försöka överleva utan någonting..
Varje gång jag ser dig är det som om att jag atomatiskt tänker tillbaks till 28/5-29/5
Jag blev kär då.





~~skit dålig uppdatering~



du

Kommentarer

Vilmispilmiuus! :D

Jag älskar dig baby, ♥

14:35:04 / 2011-09-12 - http://vilmasjoo.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback