Svar från frågestunden:

Astrid : hur kan du vara så söt? :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
det är fan läskigt? :O
dela med dig lite för fan ! <3

Svar: haha, Tack, Ja kan dela med mig men tror inte du vill se ut såhär? ;) <3

Astrid:
Vem gillar du?<3

Svar: Gillar inte någon just nu tror jag.

Vilma :
säger samma som astrid, DELA MED DIG AV SNYGGSÖTGULLPLUTTEN ? :(

Svar: Du är söt?, Syskon, och jag blev lik dig vilma??? daaaaaaah ? ;) <3

Vilma:
vad är din favorit klädsel? :)

Svar: Typ hemma chill kläder som mjukis brallor elr sånt :)

Vilma :
När skulle du pierca dig? o.0 <3

Svar: Ska kke inte göra det, :) <3

Stina :   1.Vilka 5 vänner kan du mest lita på ? :)
2. vad gillar du för typ killar ? :)
3. litar du på mig ? :D
puss.<3

Svar: 1,Vet inte rikitgt, alla mina vänner kan jag lita på annars skulle dem inte vara mina vänner,
2,Killar som är ärliga, säger sanningen från första stunden, och mysiga ^^
3, Jag litar på dig till 10000000% Puss,<3

Vilma :
räcker de med frågor för att du ska gb ? :) <3

Svar : Det räckte, jaaaaaaa ;) <3

Vilma :
bästa killkompisar 1-5 ;)

Svar: ingen ordning men: Ante, Mats, Lukas,Oscar,Krille, Tyyp så :)

Anna :
  vem var din senaste pojkvän eller är du tsm med nån? ;)

Svar: Min senaste pojkvän var Affe,, Och nej jag är inte tsm med någon just nu :)

Anskb :
  Först vill jag påminna dig om hur sjuuukt vacker du är kvinna och att du är hur underbar som helst som person!
1. Vilken affär köper du mest kläder ifrån?
2. Vilken tyo utav musik lyssnar du på?
3. Vad skrämde dig om natten som barn?
4. Hur lång är du?
5. Vilken är din favoritplats?
6. Har du provat att steka glass nån gång?
7. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
PUUUUUUUUUS! :*

Svar: du är bra mkt vacker du med Alicia!,
1, Jc,HM skulle jag tro :)
2, Allt möjligt, Mest rapp.
3, Mina marddrömmar... och under sängen.
4, 1,68 eller 1.70 ca :)
5, I en tryggfamn..
6, Nej men ska ;)
7,
Anskb, facebook,blogg.se och andra fina bloggar! :)
Puussss på dig med ! :*

Hanne :
Vrf tkr du nt om tuggummi`?! <3

Svar: för jag blir typ äcklad av det ;) <3

Hanne :
VRF är du såå fiin!?! :D <333¨

Svar: Hanne, sluta prata om dig själv, du är bra fin du med, och tack! :) <3333



  Lite mer och seriösa frågor nästa gång kanske? :)
Puss och kram och tack alla som frågade ;)

Kommentarer

E B B A

Jag har en fråga ;

När kommer M I N A bilder? xD <3<3

Älskar dej ja ^^

21:15:18 / 2011-10-01



Name Mail Blog

Trackback