STEN/CAMPNÄSET

vilken HÄRLIG DAG! :)

camp nääset, där så fick man göra massa olika saker som gick t på o samarbeta och lära sig mer om varandra,

själv ska jag gå öven en planka, och ett dike med vatten och LERA, och såklart så ramlade jag ju ner där..

ha-ha


nu ska jag gö'  lite mat och senare är ddet match, det blir azzuuum, vi ska vinna över korskrogen, gillar nt dem x)



Puss och hej på er ! :)


har trav bilder som jag lägger uppp nästa helg eller något men här får ni lite roliga ideér! :)





'





1, två/tre färger som du målar på en sten, och gör mönster, man kan te.x skriva välkommen eller "esw"  som jag gjorde!, det här gjorde jag i juli eller augusti , men nu tänkte jaag att jag kunde lägga ut nu! :)


2, Låt torka, ställ den någonstans där den blir fin hädanefter!




Puss/kram! :*


///esw


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback