Okej... Helt ärligt...

 Helt ärligt .. Tranan SÖG!

Dem som gjorde det roligt var väl Mest Ellen?
Förutom Sandrina och Astrid då :)

Tranan bilder kmr imorgon eller något sånt,
Natten och förmiddagen spenderades med Astrid,

Nu ska jag käka lite tacos, Föööör de e så göööötttt!

Tranan sög sönder bara för att det bara var massa 98or, som irreterade mig nå enormt,
Men det super bästa var att VILMA HILL var där, Min älskade vän, som jag saknat henne, ♥



Dagens plus:  rolig vän kommer hit, och jag har fått många frågor,

Dagens minus: Vilma åker inatt :(((

Dagens outfit: chinos,smiley-tröja, kofta, 

Dagens person: Vilma, ? :)

Dagens humör: Lite deprimerad.

Dagens låt: Ingen låt, vart jag mig i världen vänder, kanske? :)

Dagens hår: utsläppt,mössa ofc.

Dagens sötnos: anna och.. vilma♥


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback