LEDIG! :)

TJEEEEEENA!

Inge blogg igår men dagen såg ut såhär - skola 9:00-15:30 Sen drog jag o handlade mat me familjen och hyrde filmer och sen hem o gjorde pannkakor och efter de kollade jag och mamma på en läskig film!
Efter det så.. eller ja filmen var skit lång så slutade väl tio, sen kollade jag på tv o sen la mig o sov, var så himla trött!..



Men nu är klockan 10:40 och vi är LEDIGA! Great liksom! :)
Dagen blir  väl att vara hemma hos mamma tills pappa slutar så drar jag hem te han! :P
Har jag tur vill någon vän följa med mig också! :)

Veckorna går ju föör fort nu, det är ju nästan läskigt, 1 oktober imorgon :O
Jag komihåg 4'januari , det var ju nyss?, Då jag var påväg te arlanda ?! :)

Och idag är det prick ett årsen jag och VILMA   åkte till Kreta i hade det fööööör mys!

saknar dig vilma!! :(

Koooom heeeeeemmm :( ¨

Heejdå, mer bloggande ikv! :*

PUUUSS!


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback