förlåt om ni missförstår mig.

kan du inte bara förstå...

Du gör så jag verkligen tappar hoppet om mig själv, asso du är bäst,
Men det är inte bara du, det är allt, men mest mig själv som har ställt till det,


en sak är bara, Jag vill ha bra vänskap, jag gillar inte någon eller playar någon för att jag vill ha en bra vänskap med någon, Men isf får jag väl ändra på den vänskapen så ni förstår att jag bara vill vara era vänner.

Bara så ni förstår, för just nu tror alla något om mig, tror , men det är inte sant.

Men det är mitt fel för jag på något vis visar att jag är sådan.
Bara så ni veeet,


engelskan kan vi bara skita i just nu, för jag e ju så himla dålig på de och får bara kritik ist för de andra.





fotade ett par bilder när jag kom hem idag .



Puss o hej !

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback