Veckan.. :)

Jätte dålig uppdatering denhär veckan.. :(

det som hänt är väl att Jag i

måndags: färgade håret svar.
Tisdag: Var med Hanne och gjorde pannkakor!
onsdag: prov engelska,Ebba & Helin mys.
torsdag: prov spanksa och matte.
fredag: skulle till fotbolls avslutnig men hinner inte riktigt så chillar och drar till tranan ist! :)

Veckan har väl vart sådär, Roligt eftersom jag har mina underbara vänner, saknar Vilma fkn mkt bara :(

Annars är skolan rolig, Klarar proven, Men vill bara ha högre poöng/rätt ändå! :(

Men ne nu ni, Nu ska jag hoppá in i duschen och invänta mina brudz!

Och vi röööjer halva natten på tranan, hoppas den nt suger som vanligt bara! :D

där träffar jag mina underbara vänner som två av dem heter: Dennis och krille!

Puss/kram elina!




PsSS!!!, Lämnade in kamera på lagning igår :/ så ni får nöja er med gamla bilder! :)


Puss och kram, HARE   GÖTT


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback