z t i c k

men asso haha, Vad trodde jag?
Det är väl såklart att du skyddar din andra "vän" än att hjälpa mig, Vad trodde jag ?
Så arg o sur på alla just nu.
en sån här dag allt går fel,
Vaknar o man är hur trött och sur som helst, Sen kmr jag till skolan där alla vill jävlas med mig o bråka.
Orkar bara inget.. Bara jag får vara i älsklings famn nu så skulle exakt allt vara så jävla mycket bättre..

Bara hos dig nu, Hos dig är jag trygg, När jag är nere tänker jag bara tbx på när jag är med dig.. då blir allt bra.!
Snälla underbara pojke, Låt tiden gå snabbt för jag saknar dig för mycket.

Hoppas att resten av dagen/kvällen går bra iaff..

Men allt är så jevla töntigt just nu!
Speciellt någon, som jag inte vet vem..

Asso hatar falska ryckten så jävla mycket? Bara människor som vill förstöra andras liv...

Ztick bara just nu, Kan inte lita på någon just nu bara,

Jag vet bara några få jag kan lita på just nu, Vart tog ni andra vägen?


Jag älskar dig.

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback