~Turn the tide~

Hejsan,
vaknade fem i tio eller något, skulle egentligen tycka det var HÄRLIGT, med helg nu men jag har liksom haft helg hela veckan, fast desvärre har jag inte mått bra alls, penicillin i typ 4dagar till bara, Jag härdar ut,
Men den sa doktorn något om att blablabla en sak i kroppen var förliten så jag kanske skulle fortsätta ha ont?
de vill jag inte :'(
Hoppas att jag blir bättre i helgen iaf, inge skola på hela veckan, fyy jag kmr ligga efter har böcker och sånt, men hade redan gjort klart allt i engelskan och so´n och ... inte spanskan eller matten men de jobbar jag med ikv och svenskan, man ska skriva om sitt bästa minne man har?!, Jag kmr inte på något :(

Nu ska jag ta medicin :(

Bloggar mer ikv HEJDÅ ! :)


Kommentarer

vilmispilmiuus ! :*

du kan skriva om kreta.. <33333333333333333333

12:38:29 / 2011-10-14 - http://vilmasjoo.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback