Helg, IGEN!

haaalllloooeeee,
Helt slutkörd och huvudvärken försvinner inte heller.. haft ont i en vecka nu snart.
Sista Lektionen var idrott klädsim, rätt så jobbigt faktiskt :/
Sen drog jag hem o knäppte på datan i 5 minuter och kollade facebook,
Efter det drog jag på träning, rätt så lung träning i början iaf, inte på slutet haha...
den höll ¨på i ca. en och en halv timme så efter det drog jag och köpte pizza,
Sen kom den efter längtade duschen!!!
...Så skönt, Nu har jag tagit på mig ~Tights,stickad GOSI tröja,glasögon~

Ska nog kika på Änglagård 3 snart,
 Vet inte riktigt vad den handlar om men dem andra e bra iaf :D

Imorgon kväll/eftermiddag blir det hanne, Du är bra,helt underbar,fantastisk, du valde ju rätt...för oss!

Häst bilderna verkade bli lyckade lät det som om idag iaf?


Blir nog ett länk byte med helin .


Jag saknar dig, men en annan person tror jag precis tog din plats...




För tillfället fryser jag SKIT mkt,

Skolan tar all tid, läxa hit o dit, prov och prov.. Plugga & Plugga, Men de klarar väl jag ? :)



Hejdå, bloggar mer imorgon , puss /kram elina :*







Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback