Häst bilder.













Lite bilder då hehe :)

Inte så jätte bra men försök iaf.. Nöjd finaste Ebba? :)

Skolan igår sket sig.. gick hem ont i huvudet, tankarna kanske är orsaken till allt..

NU är det bara massa plugg, städa måste jag också hinna med sen träna efter skolan och hem till mamma imorgon då... guuud vad mkt saker det ska var nu förtiden?! :o
Och veckorna gå så jäättteee snabbt!,
Hanne-Banne, Jag älskar dig du får mig att lé. Gör mig inte besviken. Men förstår att du nt mår bra heller...


Nu stäääda städa städa, sen massa plugg, och  efter det packa, Sen träna på låtar, Sen kanske jag får turen att få duscha och sova...

Wordfeub.. Gör mig helt beroende!! :O



PUss/ KRam, Bloggar imorgon antar jag, vill ha blogg.se i mobilen men hittar det inte på android market? :OO :S


Puss / Kram alla söta blogg läsare ;*


Kommentarer

Ebba

Haha, myysigt xD <3 Puuss!

16:36:24 / 2011-10-09



Name Mail Blog

Trackback