Äckligt..

...Det är äckligt att jag måste till äckelsjukhuset snart ..
Jag gillar inte sjukhuset :/
Var tvungen att ta någon tablett igår, sen försökte jag vila men kunde bara inte.. Så gick o spelade xbox ist,
Sen kollade jag på lilla al kahdji eller vad det hette, Fett roligt program xD
Bloggar lite mer senare skulle jag tro för ska snart till sjukhuset! :'(
Dem kmr sticka hål i mitt finger, Gillar inte när andra gör så att jag börjar blö.. Hellre på mig själv xD
Puss/kram
/esw.
Gör länkbyte ikväll!!! :))




So sad, you're hurt
oh, did you expect me to care?
You don't deserve my tears
I guess that's why they ain't there
When I think that there was a time that I almost loved you

Beyonce-The best thing i never had



Beyoncé är min absoluta idol! :'D


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback