1-7 ... eller?

Inte varit hemma någon ting idag därav inge bloggande..
För jag var i skolan o hade sista passet cooper test, jobbigt...
Sen efter det drog jag o köpte thai-mat o åt det hemma,Sen var det träning fem..Och smarta jag somnade i soffan ovh vaknade ju såklart fem i fem! :O
Han dit till fem i alla fall! :D
Det var en lugn träning i alla fall :)
Sen drog jag o handlade mat, elr jag följde med min plast pappa o handlade.. ;)
Då drog jag hem och bytte om o gick upp bå BÄSTA bandyn! ;))
Och just precis då när jag gick upp dit så var det ett fyllo där :O
Precis framför mig och han gick över HELA vägen. Så jag blev ju lite skraj som gick där själv med honom 10 meter framflr mig, Sen så ställde han sig vid hästhagen och kollade där elr vad han nu gjorde, Då sprang jag hur fort som helst förbi han för jag var rädd... Haha, kände mig så himla knäpp då! xDD...hehe...

Blev inge natt bio för mig, Orkar seriöst inte.. trött o like sjuk..
Och imorgon drar jag o mina girls till Hanne oh chillar! :)

Jag älskar dig!♥

Ps,
Bollnäs vann med 1-7 tror jag,Blev ju lite kollande på slutet :S












   -Bild från i somras-


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback