--sexy and i know it--

tjena här på morgonkvisten,
Skulle gärna vilja hitta någon som kan fixa design sätta upp en ny header m.m ..
Vet vem som kan gör det måste bara få tag på H*n :)
Nyss ätit frukost och medicin..
Tännker mig bloggen i kanske en mörkare nyans i grått? inte riktigt svart alltså, Eller brunt?
Men typ ingen gillar brun bara (!!!)
Nu ska jag kolla igen lite fler bloggar sen så ska jag nog upp och klä på mig lite..
Det är läskigt att man kan skriva utan att kolla på tangent bordet?! Jag kan de lite läskigt ... :P

Guud vad tråkigt med vinter när man inte kan fota blommor längre?
Men då tycker jag mer om att fota på såsom kvistar med.mera.

~kom ihåg att jag fortfarande "Länkbytar"~

Nu ska klura på och kika lite på en ny header har gjort två tror jag, ska kika vilken som blev mest bra av dem nu då. Vill inte ha nå "glitter,glamor,rosa" utan mer lugnt och enkelt.





Älska LMFAO´s  "nya" ¨låt -                    Sexy and i know it

                         ~LÅTEN HITTAR DU HÄR~              Jag bara älskar videon ;)


Puss /kram

/esw


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback