Vad ska jag tro på? ska jag ens tro? ska jag riskera att bli sårad istället?Jag menar ju liksom att du gör ju mig lycklig..

Asso helt paff.
så mycket som kan hända på en jävla dag?
började med att du bara skällde på mig vad som var helt fel med mig, sen slutade det med att jag var underbar.
jag har hört det förr, och ska jag tro på det denhär gången?
Utan att de "skiter sig".
Asso shiet, du gjorde mig lycklig, men svek mig sedan, ska jag ge allt jag har och riskera att bli sviken?
asso du killen, du e underbar, helt underbar,



fMl just nu bara, Kan man dö en stund o komma tbx senare?
som mmänniska liksom,Helt levande, men orkar nt med mer nu då.
Vill inte tro på någon som tänker svika mig,
Vill inte tro på något som inte är sant inte en lögn,
Mina problem värkar kanske stor för mig,
men de är bara jag som tänker på de,
o ingen tänker på vad jag tänker på så de är som sagt ett litet problem.




nu ska jag ´bara bomba sönder öronen o huvudet med musik o bara skita i allt...



skööt om er i alla fall! / esw! ♥

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback