sommarlov.......Eller?




Hejsan, Vakande vid 09:40 eller något av att någon ringde o väckte mig o sedan fick jag veta vem ;)
Var ner o knäppte på internet o tog upp frukost på rummet så har jag legat i sängen o facebookat o kollat lite bloggar,
Och lyssnat på Adele som alltid ^^
Haaaar ju ingen aning om vad jag ska blogga om just nu??
Och min kamera har inte kommit än! :(
Börjar snart gråta :( Mååste fota!
Nu ska jag kolla lite fler bloggar, sen ska jag kanske duscha! :D

Och vänta på att Vilma ska komma hem!!!

Tråkig loooooov, dem man vill vara med är ju inte hemma och det enligt mig suger!
Idag är det träning kom jag precis på, med klubba yeah!!
Och imorgon är det också träning men utan klubba skulle jag tro?
Vi ska väl springa slingan :S
Kanske drar ut o springer idag om jag har någon icke lat vän med mig!

idag är det en egen speciell dag, o jag är så lycklig över den dagen!


du killen, Jag älskar dig.





Känns som om att det är sommar lov men nej, höst lov vare ja! :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback