GLAD...

....jag blir nu när ni kollar på min blogg även fast jag inte bloggar,

måste bara skriva av mig lite..


du visade att du var en bra människa,
så länge vi var vänner iaf,
Men mitt förtroeende sjönk för mig av de du sa,
och ja de är väl mitt fel att jag tror en sak som inte är sant, och de står jag för,
Men ditt fel är det också, att du inte kan hålla dig till en jävla tjej?
Asso seriöst, hur fan tror du att de känns för allla jävla tjejer du håller på med?
utnyttjare?
Asså fyfan för dig,
Jag hoppades att du hade ändrat dig med tydligen inte.. ?
Snälla, gör inte såhär för någon till ?
Hur kan du må bra o vara lycklig av det hära?
Jag blir seriöst svag av ditt beteénde?
och det tror jag alla andra blir också,
Du gjorde mig så fucking lycklig,
kan inte allt bara bli som det var förut?
Då jag hade någon som var äkta vid min sida hela tiden.

Men ist är de jag som är trög.

Kommentarer

Malin

Finns! <3

20:44:19 / 2011-11-10



Name Mail Blog

Trackback