Fruktsallad+ machu picchu

Okej jag gör såhär,
Bloggar när jag är på humör tills ja e ok igen :s

Just nu så sitter jag i soffan med Mamma och vi har Just ätit fruktsallad! :)
MUMS! :D

Till   ca två personer ,
2 bananer,
2 små röda äpplen,

Skär och blanda ihop ,
Normalt har man ju mandarin eller appelsin éller citron saft på så att den håller bättre! :)
Men ist så hade jag inget av de så jag tog ca en ½ kork citron/lime saft ! :)

Hade inte kameran med ,
Så Det kommer   lite google bilder till! :)

Och till så åt vi Yoghurt! :)

Men nu så ska jag plugga på till redovisnigen med en power point ,

 Bananer ;)
 Äpplen :)
 SAFTEN :D

 Yoghurt! :)





Våran Power point redovisning ska handla om machu picchu , gå in på google bilder å sök på det,
DET ÄR JÄTTE FINT ! :D

Kolla här är det!!



Kolla på denhära bilden , Luta huvudet till höger å då ser ni ett face :D

 LÄSKIGT!



Puss/kram!



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback