Rest in Peace! <3

2009, Var en av dem värsta året i mitt liv !,


|det gick så snabbt , kom tillbaka! ♥|


2009, ett år vi mins ,, Saknar dej så mkt , kom å gör mitt liv du han bara på börjah mitt liv inte sluta de !

Jag kommer alltid minnas sommaren 2009 , i grät , å grät, vad , de hade ju redan hänt bad kunde vi göra?

Om man kunde så skulle man ge allt !, För den lyckan vi hade med dej! ,

Nu har det gått några år, Men tänker ofta på dej ändå ,

Saknar dej så mycket , Kom tillbaka NU! , Jag behöver dej , Ditt leende lyste upp hela världen ,

De var så snällt leende ett såntdär man bara alldrig glömmer,

Du lyste upp våran dag , Vårat liv , Men de slutade efter en sån kort tid , vi älskar dej !

Kom tillbaka! ;( ♥

Utan dej hade vi inte varit där vi är nu , Jag menar det! 

Utan dej har vi inte kunnat uppleva något så bra som du gett oss från dej , 

Om jag bara skulle kunna tacka dej, ge dej något som tack men ord kan inte ens beskriva hur glad jag är över de du gjort mej / oss!

 
Gunnar , Vi kommer aldrig glömma dej! ♥







                         Bilden säger sllt just nu ....♥


Puss/kram ... <3

Kommentarer

vilmispilmis! :D

;'(

<3

20:04:57 / 2011-05-16 - http://vilmasjoo.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback