Öron / Hals ont FORTFARANDE ;'(

Heyy :D
Idag så är jag hemma för har fortfarande problem med mina öron och halsen .. "/

Så ska till sjukhuset till eftermiddag något tag :)

Igår var jag å mamma och bror till Edsbyn och kikade på nät bror skulle döma några cheyor :D
Fast mamma å jag var till ett par släktingar a.halva matchen :)

NU så värmer jag lite spgehtti & köttfärssås sen igår! :)

Så nu hämtade jag den !   , MUMS!  ;DDD

Jag hade ändå inte riktigt orkat gå till skolan idag , var så trött :/

Men Hejssvejs!

ps! , ni kanske tyker att min blogg är tråkig för att jag bara skriver om mitt liv m.m vad är de du tycker är kul i den? :)


Puss/kram! :)

Kommentarer

vilmispilmiuus! :* <3

Jag gillar att du skriver om ditt liv x'd

Och du har finfina bilder å ;) <3



ps. KRYA!!! :(

jag saknar dig juu!!

22:06:26 / 2011-05-09 - http://vilmasjoo.blogg.se/

elina sw

okey då gör jag de då ;)

tack :)



tack , miss u to! <3

11:02:18 / 2011-05-10 - http://elinainphotos.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback