Kläder, sommar 2011 ! :D

Hejjsan! :)
Ska ha lite - måste till sommaren 2011, enligt mej iaf ;)
Många kan säkert tycka att jag har en konstig stil, och att jag inte matchar så mkt men wat ever , de e min stil ;)

       Skor till i sommar ? 
                                                       Converse? , Tyg skor? , Sandaler?, Flip-flop? , Vilka ska du ha ? :)

  Här hittade jag mysiga saker!  
 Ser ni koftan? , den måste man ju ha ! så man har ngt å gosa i på dem kalla sommarkvällarna!? ;) (Y)
Även sånna där byxor tycker jag är lite soft!? :D
Klänningen, Strandkläning , de måste man ju ha! :D
Skärp, Matcha mycket med ett sånt skärp, det passar till så mycket ! ;)


Jeans Jackan , Passar till de mesta ,
Vitt linne/tunika med svart skärp,
Jeans shorts, passar till mycket !? :D
Jag tycker dethär passar ganska bra ?! :)


Jumpsuit!, Så himla sköna slapp stil men fint ändå?! , Måste ha , ( har inte köpt men ska ! :D )
Hatt, Hatt tycker jag är så himla coolt / Häftigt ?! , Tror de blir å köa sån!
Men de e så coolt bara! :D



Cardigan, Fint lite somrigt tycker Jag ,
Maxi Kjol! , Så snyggt tycker jag men många tycker oxå det är konstigt?!
Jag Gillar oxå maxi-klänningar! :D


Det vart ett litet inlägg ,
Men armband , hårsaker, Mycket , men inte för mycket assocearer Är fint :)
Chinos shorts oxå! (Y)

Hahah ja låter som om att ja skulle vara värsta proffset på de här men de e jag långt ifrån å vara ! :D

Ps, Komentera hur du tycker min stil är!

Är den fin/konstig/ful/ hämsk/ under bar x'd

eller vad du nu tycker! :D Tjohey! :P


Puss/kram!



Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback