herregud! ;o

snälla jag kollar på en kanal , jag blir seriöst rädd över ungarna,
de handlar om 2-8 åringar som är med i en skönhets tävling - glitz .
Men jag blir rädd, En mamma säger iaf , Jag vill att hon ska ha lös hår och sånt, hon är ju 3 år .

förresten programet heter Toddles&tiaras,

KOLLA DEN HÄR UNGEN HON SER UT SOM EN DOCKA HON ÄR FYRA ÅR GAMMAL!
Jag tycker fan synd om dom eller nå :s

 docka , nej de e Eden Wood :o

 Asso seriöst? :O

Och en mamma sa : De blir väldigt dyrt, på dom flesta tävlingar så brukar de kosta 40/50 dollar,
Men nu Blir det ´lite dyrare ca, 200 dollar!!! shieet ! :o

Gud folk kanske tror att jag har något emot denhär tävlingen men , nej det har jag inte :)  , jag undrar bara snälla dem är tre år kan dom iaf inte vara lite naturliga?. :D
Jag hörde oxå att en unge som var fem år (kanske Eden, hon är nog fem nu)  att dom skulle tatuera ögonbrynen,
Och "spruta" in botox?! :o wtf?
För de med botox å tatuera , tycker jag Lite tidigt eller ? :)



Nu börjar det igen .. Måste kolla ¨på nah :o
Hahha jag e hel knäpp x'd


Puss/kram ;)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback