HEEELLG! , nej måndag ;(

Hejsan!

Idag är jag frisk och har gått til skolan !
drygt att ligga lite efter bara !
Men kul att träffa alla folk igen ! :D

Fick planer inför helgen idag!

Det blir vilma Hela helgen! ;D
( Kolla min Länk , Vilma eller ngt sånt! :D )
Jag ska vara med vilma i en stuga vid vattnet mysi pysi!

Och hennes farmor och farfar bor oxå där men inte i samma stuga! ;)
Vi kommer ha mkt skojj!!
Kameran ska ju förstås med då ! :D

Men somsagt det är ju i helgen och måndag nu , Lite tråkigt med måndag nu seg vecka kommer det att bli känns det som! :o


Idag var Cheyorna i klassen på badhuset å simmade eller var dem gjorde fast inte jag å Emma För vi var sjuk, Hon förkyld å Jag har ont i öronen om ja får vatten där ! , Frös änbdå så orkade inte få kallt vatten omkring mej :s

Å vad händer i morgon då?
För mej blir det att vara med Amanda ! ;D
Efter skolan då! ;)

Vad ska ni göra i helgen då? Något planerat? :)

Lägger vell ut någon bild då, efter som attg folk tjatar på att ja ska lägga ut fler bilder! ;)



    Tacos med smällt ost ! , Mums Blev riktigt sugen nuh :o


Puss/kram! :D

Kommentarer

vilmispilmis! :D

LÄNGTAR!! :D

19:08:23 / 2011-05-16 - http://vilmasjoo.blogg.se/



Name Mail Blog

Trackback