full fart nerför backen! , ajj!

Åhhh , Igår så skulle jag och Mamma ut på åkern å göra lite spårningar Med våran hund ,

Men innan vi skulle börja å släppa honom lös så höll jag i honom ,
Men han var ju så sugen på å springa ner å söka före han ,
Så då sprang han i full fart, å jag hade kameran hängade över axeln ,
Å kopplet var virat runt mina fingrar, Trodde dem skulle gå av x'd
Å han forsatte springa jag vart så J*kla rädd över att kameran skulle gå sönder å jag ramlade,
Så ist så hoppade jag ifrån kopplet å lät han springa å tröck kameran mot mej så den inte förstördes ;p

Så sen jag ramlade så har värsta blå märket vid höften -.-' ;p

Idag så ska jag bara vara hemma å plugga |lite| sen ska jag iväg på en föreställnign ikväll ,

Och imorgon kanske skola då! :)
och + så är jag jätte fundersam över en sak för mamma sa att jag skulle få en sak av henne när hon kom hem^^

Hunden står för bilden för att unlägget handlade om han ;p

 Gullvovveeehh! :*

Puss/kram!

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback