friskis lite ;)

Hejsann!

Jag är lite friskare nu så jag gick till skolan .. ;)

I skolan vare kul å se alla igen , fick reda på att vi ska till den 10/5 :DDDD

Yey , Men nu e jag hemma å har ganska ont i magen -.- .... <3

Men en sak har jag faktiskt att blogga om!!!!!!

Alla som läser på kissies´blogg , TROR att hon är så ärlig om sitt liv , MEN jag kollar sällan på hennes blogg men
När jag kollade där så, var det ett video inlägg där hon sa något med , " ja tar en paus från bloggandet nu nr jag inte mår nå bra " , för hon bråkade typ med ngn vännina eller ngt , Ya men sen när jag läser komentarerna på ett inlägg från ngn vecka sedan så står de , "  kissie , du är så ärlig om hela ditt liv " ,, de e hon ju nt ?

och i inlägget så sa kissie , jag vill inte att ni ska tro jag har ett dåligt liv , eller ngt sånt ;s

aya , Puss/kram :)

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback