Bilder, + en tung städnign ;(

Ni måste svara på tävlingen innan imorron kväll!
Kan bli så jag "utser" vinnaren på fredag efter middag oxå! :)

Idag har jag bara vart i skolan , efter skolan så var jag med Vilma och gjorde inprincip ingenting!

Senare när jag kom hem till pappa så rännsade jag min väska , Hade ju rena garderoben där samt papper,
Jag hape ett skärp, armbandsklocka, armband två st örhängen , foundation, mascara, HAHAH ganska mycket för att vara min skolväska hhaha! ;)
Också var jag tvungen att fylla i massa lappar som jag inte har lämnat in! :p

Efter det så städade jag mitt rum! (y)

Det kunde VÄRKLIGEN behövas :'o
Tur att det är gjort nu då så jag inte behöver göra det senare någon dag ! :p

Ni kommer att få se lite ( oredigerade) bilder som jag knäppt i helgen och i veckan! , Då får ni se månen! !!! :D

Bilder :
 Smörblommor, tidigt eller? :)
 
Löv och solsken , Vart lite nöjd! tycker jag! :D

Månen!:
 Inten månen men en bryggah ;)

 Månen och vattnet ;)

Puss/kram! :D

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback