ÄLSKLING 25 ÅR ;DDDD

Hejsann , jag har varit till farmor och hämtat läxor, för hon hade gått till skolan å hämtat dom ist för mej :D

Så nu har jag pluggat lite Matte , ska plugga mexico , Å sen ska jag göra nåot annat! :D

Just nu sitter jag å har en liten del av filmen (Twilight) från youtube på så jag här  Rob´s röst ;)

Jag & mamma var på biblioteket och lämnade "en dålig svensk film"  som vi hade lånat i lördags ;)
OCH DÅ! kom jag på att jag kunde beställa eclipse, efter som jag är efter å har inte sett den än ... ;p

Så jag beställde den och den kommer om EN VECKA ungefär iaf ;D

Väldigt nöjd då alltså! ;)

Å det roliga är juh att Rob fyller år om tre dagar! ;)

för dom som inte vet blir han 25 år ! :)
GRATTIS TILL ÄLSLKLING! ;P

Heejsvejs , hujj ;'*


 Älsk ;*

  Ällssskkk ;) så het asso ;D

  Så söööööööööööööööt :')


Puss/kram! :D ;'*****************

Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback