Nagel LackModelltyp :)








Hey,
Tänkte göra en nagel sak som jag har kommet på!
Den däära bilden gjorde jag på paint d´är jag aldrig brukar göra på.
Men men var tvungen å göra en snabb bara så aja.
Men ni ser Hur man ska göra på bilden.
Den blev Inte så bra, å jga tog bara några färger men man kan göra med andra.

Jag å Nagel-lack!
På bilden så ser ni nagel lack, Jag har det i mitten jag tycker det är Jätte fint, det fick jag i julklapp!,.
Jag har inte så många nagellack, Men mitt favorit märke är nog judt , "isadora" Jag brukar göra den dära Nagelmodellen Med den lila i mitten och en annan mörk lila, det blir Jätte coolt! Tycker jag då!
Det mörk lila nagellacket kommer ifrån depend.
 Men det här var bara en snabbisss!


Men Hejdå!

Godnatt :D <3

Puss & Kram! <3


Kommentarer



Name Mail Blog

Trackback