Cha cha bloggen, bandy - kvinnodagen - vofflor&semlor - Hamburgare ;D

 Men Hejsan! :)

Idag så har jag inte gjort så jätte mycket faktiskt :)
Jag var å köpte två hudprudukter :D
senn har jag bara varit hemma och fotat lite ;)

Sen nyss så kom jag hem från Bandyn :)
 Det var jätte kul där "typ" x)
Jag var där med Helin först sen så kom Daw och Dansken (elina) :) <3

Vi hade rätt så kul , :)

Hahaha Elina skrek på läcktarenn bara x')

Men nu så ska jag nog krypa ner mej i soffan och kika lite på tv eller kanske en film !? :)

Jag har just dusha´t :) , Det är så ssskkkööönnnttt! :)

Modell saker som jag säger , Har jag ju gjort nu i tre dagar Hår, Naglar Ja , Men det kanske Jag kommer å göra var 3:e dag eller kanske Varannan dag :))).


Det är kvinno-dagen idag , jag vet "typ" inte var den innebär Men aja , "Glad" kvinnodag , elle var man nu säger :D

Är det voffel & Semel dagen Idag?

Ja något av dem är det iaf idag kanske båda jag vet inte men till Lunch så åt jag iaf Vofflor :)
Och till fika så åt jag faktiskt en semla tänkte skriva en "liten"  semla men den var JÄTTE stor :o

Men Det var gott..... Tills jag fick ont i magen av den :/

Ja somsagt nu så ska jag nog krypa ner i soffan , å Bror å pappa steker Hamburgare så tar nog en halv sån oxå ^^

Hejdå!

Puss&Kram

Nydushad :D




Kommentarer

Vilmispilmis! :D

häärlig dag du måste ha haft ;)))

glad kvinno dag :D

17:47:19 / 2011-03-09 - http://vilmasjoo.blogg.se/

Dansken (elina)

Hahah , inte visste jag att alla skulle tysna precis då jag skulle skrika xD ;)<3

22:31:11 / 2011-03-09



Name Mail Blog

Trackback